eBSMD to aplikacja dla klientów Banku Spółdzielczego w Mszanie Dolnej, umożliwiająca szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych. To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Aplikację można pobrać i zainstalować, jeśli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (albo nowsze).
W celu możliwości korzystania z ww. rozwiązania należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet. Kod można otrzymać poprzez sms. Otrzymany kod służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
Funkcje aplikacji:
autoryzacja operacji bez konieczności podawania kodów jednorazowych,
wyświetlanie szczegółów każdej autoryzowanej operacji (m.in. kwoty operacji, danych odbiorcy przelewu),
prezentowanie stanu oraz szczegółów operacji historycznych,
tworzenie odrębnych profili aplikacji dla loginów posiadanych w banku,
możliwość personalizacji ustawień aplikacji,
wykonywanie przelewów krajowych, własnych i doładowań telefonów,
realizacja przelewów natychmiastowych,
prezentowanie rachunków, kart, lokat i kredytów klienta,
wyświetlanie historii i szczegółów operacji.
Wyżej wymienione funkcje opisane są w Instrukcji użytkownika Systemu BS mobileNet. Znajdziesz w niej jak poruszać się po aplikacji oraz szczegółowy opis każdej dostępnej funkcji. Przejdź do Instrukcji!
PAMIĘTAJ O BEZPIECZEŃSTWIE! Podczas korzystania z aplikacji zalecamy przestrzeganie poniższych zasad:
Nie pozostawiaj telefonu w miejscach publicznie dostępnych.
Nie korzystaj z aplikacji poprzez publiczne sieci Wi-Fi.
Zabezpiecz swoje urządzenie mobilne za pomocą programów antywirusowych.
Pamiętaj o wylogowaniu się po zakończeniu pracy w części transakcyjnej aplikacji.
Ustaw limity transakcyjne (jednorazowe, dzienne i miesięczne) dla przelewów wysyłanych przez bankowość mobilną. Możesz to zrobić w bankowości elektronicznej eBanNet wchodząc w zakładkę: Mój profil/zarządzanie limitami/… dla mobilnych płatności.
Nadaj PIN do odblokowania telefonu.
Numer PIN do aplikacji mobilnej powinien być inny niż np. PIN do karty czy telefonu.
Pamiętaj, aby usunąć aplikację ze starego urządzenia w przypadku jego zmiany. Należy wówczas odłączyć powiązane urządzenie od konta: (w bankowości elektronicznej „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Co zrobić w przypadku utraty/kradzieży urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon („Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu).
wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA! Może to zrobić wyłącznie pracownik Banku.
Informacje dodatkowe:
Aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane. 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem, należy postępować zgodnie z poniższym filmikiem instruktażowym.
W przypadku problemów skontaktuj się z wybraną placówką Banku.