Ruszył proces postępowań wyjaśniających dla decyzji w sprawie umorzenia Subwencji Finansowej w ramach „Tarczy Finansowej 1.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”
Klienci naszego Banku w ramach złożonych wniosków łącznie otrzymali
ok. 55 mln wsparcia!
Kontakt w sprawie Tarczy Finansowej (18) 26 93 100
28.04.2021
----------------------------
29 kwietnia br. rusza proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm!
30.12.2020
----------------------------
Masz na to czas do 15 stycznia 2021 roku!
Umowę subwencji finansowej w imieniu przedsiębiorcy podpisuje tylko jedna osoba. Do 15 stycznia 2021 roku, jako beneficjent subwencji PFR, musisz dostarczyć nam dokumenty, które potwierdzają, że umowę podpisała osoba do tego uprawniona. Jeśli nie dostarczysz takich dokumentów, PFR zobowiąże Cię do zwrotu całości subwencji. Procedury zgodne z komunikatem z dnia 16.11.2020r.
16.11.2020
----------------------------
TERMIN UZUPEŁNIENIA DOKUMENTÓW TO 31 GRUDNIA 2020R.
Umowę subwencji finansowej w imieniu przedsiębiorcy podpisuje tylko jedna osoba. Do 31 grudnia 2020 roku, jako beneficjent subwencji PFR, musisz dostarczyć nam dokumenty, które potwierdzają, że umowę podpisała osoba do tego uprawniona. Jeśli nie dostarczysz takich dokumentów, PFR zobowiąże Cię do zwrotu całości subwencji.
01.08.2020
----------------------------
TERMINY ZGODNE Z KOMUNIKATEM OPUBLIKOWANYM PRZEZ PFR NA STRONIE INTERNETOWEJ
PFR zapewnia, że odpowie na wszystkie reklamacje, bez względu na termin zakończenia Programu, czy procesu przyjmowania odwołań/reklamacji.
22.06.2020
----------------------------
W ramach złożonego wniosku o przyznanie subwencji za pośrednictwem bankowości elektronicznej naszego Banku, Klient może złożyć zgłoszenie reklamacyjne. Bank w takiej sytuacji uruchamia postępowanie wyjaśniające.
Kiedy przedsiębiorca może skorzystać ze zgłoszenia reklamacyjnego w ramach złożonego wniosku? O niezgodnościach i błędach jakie PFR kwalifikuje do rozpoczęcia postępowania wyjaśniającego przeczytasz na stronie PFR w artykule poświęconym właśnie procedurze wyjaśniającej.
W przypadku reklamacji prosimy o przysłanie poniższego formularza (załącznik) wraz z załącznikami (o ile występują) na adres e-mail: kredyty@bsmszana.pl
Załącznik:
Formularz zgłoszenia dotyczący Tarczy Finansowej PFR
28.05.2020
----------------------------
Więcej informacji przeczytasz na stronie PFR
Aktualnie obowiązujący regulamin - od 28 maja 2020r.
Treść regulaminu obowiązująca - do 28 maja 2020r.
Archiwalna wersja regulaminu w brzmieniu przed zmianami wprowadzonymi w dniu 28 maja 2020 r.
19.05.2020
----------------------------
Więcej informacji przeczytasz na stronie PFR
Odwołanie jest wnioskiem składanym przez Przedsiębiorcę, który – wskutek złożenia wniosku pierwotnego – otrzymał decyzję o przyznaniu subwencji w kwocie niższej niż wnioskowana.
Proces składania i rozpatrywania odwołania przebiega dokładnie tak samo jak proces dotyczący pierwotnego wniosku i należy go składać w bankowości elektronicznej eBankNet lub eFirma w zakładce Wnioski.
13.05.2020
----------------------------
Strona www Tarczy Finansowej PFR dla mikro, małych i średnich firm
Zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi aktualizowane na bieżąco
Zasady dotyczące ustalania stanu zatrudnienia (określenie liczby pracowników)
Regulamin programu Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm
Informacja ZUS na temat postępowania w przypadku zaległości w opłacaniu składek do ZUS
Komunikat w sprawie zasad opodatkowania subwencji finansowych udzielanych przez PFR
WAŻNE!
ZWRACAMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA NASTĘPUJĄCE ZAPISY REGULAMINU:
"Beneficjent jest zobowiązany dostarczyć do Banku nie później niż do dnia 31 grudnia 2020 r.:
a) dokumenty potwierdzające, że Osoba Upoważniona była umocowana do złożenia Wniosku oraz akceptacji i zawarcia Umowy Subwencji Finansowej (tj., w zależności od sytuacji: pełnomocnictwo, informację odpowiadającą odpisowi pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), przy czym wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu; oraz
b) oświadczenie Beneficjenta o potwierdzeniu i akceptacji treści i należytego zawarcia Umowy Subwencji Finansowej, przy czym wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu."
Podpisy muszą być złożone w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi lub poprzez kwalifikowany podpis elektroniczny zgodnie z zasadą reprezentacji Beneficjenta.
30.04.2020
----------------------------
JESTEŚ MIKRO, MAŁYM LUB ŚREDNIM PRZEDSIĘBIORCĄ?
ZATRUDNIASZ PRACOWNIKÓW?
TWOJE OBROTY (PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY) SPADŁY O CO NAJMNIEJ 25%?
Składanie wniosków w ramach programu Tarcza Finansowa PFR rozpoczęło się 29 kwietnia br. i odbywa się wyłącznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej!
Pamiętaj, im szybciej tym lepiej, pula środków jest ograniczona!
Przed złożeniem wniosku koniecznie zapoznaj się z informacjami związanymi z Tarczą Finansową aktualizowanymi na bieżąco przez Polski Fundusz Rozwoju na stronie internetowej www.pfr.pl/tarcza
W celu sprawnego wypełnienia wniosku oraz uzyskania odpowiedzi na pytania: jak liczyć zatrudnienie i obroty o czym mowa w pkt 6 koniecznie zapoznaj się z bazą pytań i odpowiedzi, które znajdziesz na stronie PFR. Szczególnie odszukaj odpowiedzi na pytania:
Zachęcamy do śledzenia dalszych informacji związanych z Tarczą Finansową na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju. Znajdą tam Państwo odpowiedzi na wiele pytań, które pojawią się na etapie składania wniosku, korzystania z udzielonej subwencji oraz jej umorzenia.