Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Komunikat dla Klientów logujących się do nowej wersji bankowości eFirm@ (wersja przeglądarkowa) z użyciem podpisu kwalifikowanego

Szanowni Klienci,

w związku z aktualizacją bankowości elektronicznej eFirm@ (dotyczy wersji przeglądarkowej), która odbyła się 10 sierpnia 2023r. celem zalogowania się do bankowości przy pomocy podpisu kwalifikowanego konieczne jest pobranie nowej wersji oprogramowania SignNetHost. Nowa wersja to 0.0.14 i jest dostępna do pobrania standardowo na stronie logowania pod przyciskiem: „Pobierz SignNetHost”.

Klienci używający podpisów kwalifikowanych koniecznie muszą zainstalować nową wersję SignNetHost w wersji 0.0.14 (klienci logujący się za pomocą SMS nie muszą nic aktualizować). 

Klienci podczas próby logowania do nowej wersji eFirm@ z użyciem podpisu kwalifikowanego w oknie do wpisania PIN otrzymają dodatkową informację czerwoną czcionką o treści:
"Ważne. Do poprawnego działania podpisu cyfrowego wymagana jest najnowsza wersja aplikacji SignNetHost. Pobierz ją ze strony logowania, przycisk pobierania znajduje się pod formularzem logowania."

Jest to komunikat statyczny. Po zainstalowaniu najnowszej wersji nadal będzie się pojawiał i można go zignorować.

W razie problemów, prosimy o kontakt z infolinią Banku.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.