ebank efirma ebank efirma kartosfera kartosfera info
ebank efirma

 

 

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i jesteś zainteresowany dostępem do bankowości elektronicznej, możemy zaproponować Ci dostęp do systemu eBankNet, za pomocą którego:

  • nie wychodząc z domu samodzielnie zrealizujesz swoje płatności, również do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego
  • mniej zapłacisz za przelewy składane za pośrednictwem systemu e-BankNet
  • sprawdzisz saldo rachunku
  • sprawdzisz historię rachunku
  • wydrukujesz potwierdzenie przelewu
  • zdalnie potwierdzisz swoją tożsamość dzięki usłudze moje ID. Sprawdź szczegóły!
  • posiadacze rachunku walutowego mogą skorzystać z usługi Autodealing - umożliwiającej zakup i sprzedaż waluty. Sprawdź w instrukcji!
  • wykonasz natychmiastową płatność online za zakupy. Sprawdź szczegóły!
  • wykonasz przelew natychmiastowy BlueCash. Sprawdź szczegóły!

    (Usługa realizowana jest przez Bank w godzinach od 7:30 do 18:00. Maksymalna kwota przelewu natychmiastowego wynosi 20.000,00 zł. Usługa jest możliwa jeżeli rachunek Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków uczestników dostępny jest na stronie internetowej https://bluecash.pl/spbc/out.

Wyżej wymienione usługi opisane są w Instrukcji użytkownika eBankNet. Znajdziesz w niej jak poruszać się po systemie oraz szczegółowy opis każdej dostępnej usługi. Przejdź do Instrukcji!

Bankowość elektroniczna to wygodny, szybki, tani i prosty w obsłudze sposób na monitorowanie swojego konta przez 24 godziny na dobę przez cały rok. Wystarczy:

  • posiadać lub zawnioskować o rachunek bieżący;
  • zawnioskować o usługę eBankNet;
  • otrzymać unikalny identyfikator i hasło, aby zarządzać swoimi finansami online. 

I gotowe!

 

PAMIĘTAJ! Dobrze się zastanów, zanim udostępnisz innej osobie swoje hasło  do systemu eBankNet!!! Należy także zawsze sprawdzić, czy:

  • Używasz szyfrowanego połączenia?
  • Czy adres rozpoczyna się od "https://"?
  • Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę).
  • Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu).
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję.
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu.
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

 

 

Opłaty i prowizje pobierane są zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą opłat i prowizji dla klientów instytucjonalnych.