ebank efirma ebank efirma kartosfera kartosfera info
ebank efirma

mojeID

USŁUGA ZDALNEGO POTWIERDZANA TOŻSAMOŚCI

 

Usługa mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne i intuicyjne w obsłudze. Dla użytkowników, oprócz gwarancji bezpieczeństwa, to rozwiązanie przynosi oszczędność czasu i wygodę. 

W praktyce mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata usług i realizowania wielu spraw życia codziennego online, za pośrednictwem portali komercyjnych i publicznych. Lista jest obszerna i wciąż będzie się poszerzać, ponieważ rozwiązanie zyskuje na popularności i kolejne instytucje chcę świadczyć w ten sposób swoje usługi, a właściwie e-usługi.

Zastanawiasz się co możesz załatwić? Poniżej przykładowa lista:

 

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

Aby możliwe było załatwianie wyżej wymienionych spraw, konieczne jest założenie Profilu Zaufanego. Możesz to zrobić na kilka sposobów, ale dzięki usłudze mojeID, Profil Zaufany szybko założysz za pośrednictwem swojej bankowości elektronicznej eBankNet!

-------------------------------- Od czego zacząć? --------------------------------

Rejestrację należy rozpocząć ze strony https://pz.gov.pl

  • zgodnie z poniższym ekranem wybierasz "Zarejestruj się" jeżeli nigdy dotąd nie posiadałeś Profilu Zaufanego;
  • jeżeli kiedykolwiek korzystałeś z e-usług i Twój Profil Zaufany jest potwierdzony wybierasz "Zaloguj się" - opcja logowania dostępna będzie na każdej platformie, do której dostęp będzie możliwy za pośrednictwem Profilu Zaufanego.

UWAGA - Aby proces zakładania Profilu Zaufanego zakończył się pomyślnie, Twoje dane osobowe muszą być kompletne, szczególnie nr telefonu oraz adres e-mail. W razie niepełnych danych podczas logowania Profil Zaufany nie zostanie założony. W takie sytuacji konieczne będzie udanie się do jednej z naszych placówek oraz zaktualizowanie danych osobowych.

 

UWAGA - Profil Zaufany autoryzowany jest wyłącznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet, poprzez usługę mojeID. Jeżeli nie posiadasz dostępu do bankowości elektronicznej, a chciałbyś korzystać z e-usług udaj się do najbliższej placówki i złóż wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej eBankNet.

 

Regulamin mojeID